Inloggen op Mijn Agentschap Telecom

In ons klantportaal Mijn Agentschap Telecom regelt u al uw registratiezaken snel digitaal. Registreren doet u door met uw DigiD (particulieren) of eHerkenning (bedrijven en organisaties) in te loggen bij Mijn Agentschap Telecom. Woont u in het buitenland en heeft u geen DigiD? Dan kunt u binnenkort ook inloggen via eIDAS. Kijk voor meer informatie bij de veelgestelde vragen.

Waarmee logt u in

Om de veiligheid van uw gegevens en privacy te garanderen, logt u in via DigiD of eHerkenning. Daarmee bieden we de meest veilige, gemakkelijkste en snelste manier om in ons gebruikersregister in te loggen.

Geen DigiD of eHerkenning

Heeft u nog geen DigiD of eHerkenning? Dan kunt u dit gemakkelijk aanvragen via DigiD of eHerkenning. Woont u in het buitenland en heeft u geen DigiD? Dan kunt u binnenkort ook inloggen via eIDAS.

Wilt u voor die tijd uw registratie wijzigen of beëindigen? Neem dan contact met ons op via info@agentschaptelecom.nl.

Regel uw zaken zelf online

Via uw DigiD of eHerkenning heeft u 24 uur per dag toegang tot  Mijn Agentschap Telecom. Uw zaken worden dan direct afgehandeld.