Formulier storing melden

Via het onderstaande formulier kunt u een storing melden bij Agentschap Telecom.

Storing melden

Straat + huisnummer

We kunnen telefonisch contact met u opnemen voor meer informatie.

Wanneer kunnen we u door de week het beste bellen? *
Op welke apparatuur heeft u storing? *
Welke storing ondervindt u? *
Waardoor wordt de storing veroorzaakt? *
Waar komt volgens u de storing vandaan? *
Van adres:

Straatnaam + huisnummer

Wanneer ondervindt u de storing? Op dagen *
Vooral in de *

Bijvoorbeeld: wanneer u last heeft van de storing (dagen/tijden), op welke (radio)frequentie en wat u al gedaan heeft om de storing te lokaliseren en/of op te lossen.

Informatie over de verwerking van uw persoonsgegevens

Wij gebruiken uw gegevens om contact met u op te kunnen opnemen over de gemelde storing voor meer informatie en om u te informeren over de status van de gemelde storing. Uw informatie wordt niet met derden gedeeld.

Waarom worden deze gegevens gevraagd?

Wij gebruiken uw gegevens, met uw toestemming, omdat wij u anders geen terugkoppeling kunnen geven over de storing of u niet om meer informatie kunnen vragen.

Op welke manier worden uw gegevens verwerkt?

Wij gebruiken uw gegevens om de gemelde storing in behandeling te kunnen nemen. Uw melding wordt door onze eigen medewerkers behandeld. Uw persoonsgegevens worden niet met derden gedeeld.

Hoelang bewaren wij uw gegevens?

We mogen uw gegevens niet langer dan vijf jaar bewaren.

Wat zijn uw rechten?

Meer informatie over uw rechten vindt u op de pagina 'Privacy' (link opent in nieuw tabblad).

Akkoordverklaring *

Heeft u een spoedeisende melding?

Bij verstoring van nood-, spoed-, veiligheids- en luchtvaartverkeer, kunt u een spoedeisende storing melden. Meer daarover leest u op de pagina 'Melden storing (draadloze) apparatuur'