Melden storing (draadloze) apparatuur

Heeft u storende apparatuur of wordt uw apparatuur verstoord? Werkt bijvoorbeeld de draadloze deurbel of babyfoon niet meer, of hoort u rare geluiden uit uw luidsprekers? Probeer de storing dan eerst te verhelpen met onze tips of door contact op te nemen met uw leverancier of provider.

Lukt het u niet de storing op te lossen, dan kunt u een storing melden bij Agentschap Telecom.

Storing melden

U geeft uw storing door via het formulier Storing melden. U kunt een storing ook anoniem melden (dan gebruiken we uw melding als tip). Ook kunt u op werkdagen tussen 8.30-17.00 uur de storing telefonisch doorgeven via 050-5877444.

Spoedeisende storing melden

Bij verstoring van nood-, spoed-, veiligheids- en luchtvaartverkeer, kunnen overheden en vitale diensten een spoedeisende storing melden. Dit kan 24 uur per dag via 0900 - 899 11 51 (5 cent per minuut + uw gebruikelijke belkosten). Onze inspecteurs nemen de storingsmelding in behandeling. Bij storingsmeldingen waar het incident ingrijpende en ontwrichtende gevolgen heeft, neemt de incidentencoördinator direct contact met u op.

Storing melden vanuit het buitenland

Belt u vanuit het buitenland? Dan kunt u op werkdagen van 8.30 – 17.00 uur de storing melden via +31 50 587 74 44.  Bij spoedeisende storingen buiten kantoortijden belt u naar +31 26 372 33 48.

English: reporting urgent cases of interference

For reporting urgent cases of interference outside of office hours, please call +31 26 372 33 48.