Agentschap Telecom

Contact

Heeft u een vraag of een opmerking? Neem dan contact met ons op: telefonisch, via e-mail, of met het contactformulier onderaan deze pagina.

Bent u niet tevreden over de manier waarop Agentschap Telecom u heeft behandeld? Dan kunt u een klacht indienen.

Hoofdkantoor Groningen

Emmasingel 1
9726 AH Groningen

Kantoor Amersfoort 

Piet Mondriaanlaan 54
3812 GV Amersfoort

T 033-460 08 00

Postadres

Postbus 450
9700 AL Groningen

T 050-587 74 44
E info@agentschaptelecom.nl
F 050-587 74 00

De routebeschrijving naar onze kantoren vindt u onder downloads.

Storing melden buiten kantoortijden

Overheden en vitale diensten kunnen buiten kantoortijden spoedeisende storingen melden bij 0900-8991151. Vanuit het buitenland kunt u bellen met  +31 26-3723348. Onze inspecteurs nemen de eerstvolgende werkdag de storingsmelding in behandeling. Bij storingsmelden waar het incident  ingrijpende en ontwrichtende gevolgen heeft, neemt de incidentencoördinator direct contact met u op om de situatie door te nemen.

Information in English

Do you have comments or questions? If so, please contact us at telephone number: +31 50-587 74 44, or via e-mail: info@agentschaptelecom.nl.

For reporting urgent cases of interference outside of office hours, please call +31 26 3723348.

More information about the Radiocommunications Agency Netherlands.

 

 

CAPTCHA
Onze webformulieren bevatten een captcha-opdracht. Het beantwoorden van onderstaande vraag helpt voorkomen dat het e-mailadres van het Agentschap Telecom misbruikt wordt voor bijvoorbeeld spam.
Beeld-CAPTCHA
Voer de tekens in die op de afbeelding worden getoond.

Uw persoonsgegevens worden alleen gebruikt voor het beantwoorden van uw verzoek. De gegevens worden dus niet langer bewaard dan nodig is. Op de website van www.overheid.nl vindt u de e-mailgedragslijn voor overheden. Daarin staat beschreven hoe de overheid omgaat met het afhandelen en bewaren van e-mail.